Jump to content

[12 Dec, 17-23z] Fly and See Santa 2020


Martin Tornberg (1069087)

Recommended Posts

Petter Jakobsson (853449)

This is a draft for staffing for FSS. Have a look and see if it's resonable and that you are comfortable with that position. 

 

As you notice there are some positions still not filled at ESSA and we don't have capacity for a break at ESGG. So if anyone else is available you will be most welcome.

At ESSA you are more than welcome to change the suggested roster as long as it's matching ESNQ TWR. @Henrik AbrahamssonIt's a long session for you and if you need a break just coordinate with ESMM 5.

@Magnus Gustafsson Your session is kind of in the middle. I put EFIN from 21Z if that's ok?

 

I will publish the Briefing pack later tonight. 

 

I would like everyone to confirm that they are indeed available according to this roster.
@Aleksander Storma@Alexander Arildsson@Arvid Hansson@Hakan Schulz@Magnus Gustafsson@Martin Loxbo@Martin Tornberg@Mattias Green@Anton Lindros@Jimmy Stigsjoo@Marvin Juzwiak@Henrik Abrahamsson@Edward Yousef@Robin Elfwing@Karl Widborg@Dragoljub Blagojevic@Nils Lindstrom

 

 

Edited by Petter Jakobsson
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Jimmy Stigsjoo (1397725)

@Petter Jakobsson

I had to do a refresh due to inactivity which will not be completed before Saturday.

Doing refresh now, will get back to you if im allowed to attend

Edited by Jimmy Stigsjoo
Link to comment
Share on other sites

Hakan Schulz (937154)

La in bokningar för oss, så det syns vilken superfin bemanning det blir och fantastisk flygledning alla får när de flyger till oss här uppe i norr. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Henrik Abrahamsson (865569)

Ser bra ut. Vet att det blir långt pass för mig på GG TMC men jag orkar, ingen fara. Jag förutspår inte allt för mycket trafik från ESGG, men jag kan ha fel. :D

Link to comment
Share on other sites

Mattias Green (1281702)

Efter att ha läst briefingen inser jag att detta är alldeles för komplext för mig som sitter på ACC någon enstaka timme i månaden på sin höjd och jag känner mig inte alls bekväm.

Jag är alltså inte tillgänglig.

Link to comment
Share on other sites

Martin Loxbo (811805)

@Mattias Green Det var ju tråkigt men förstår dig! Finns det ingen annan position du kan tänka dig? Jag tror all tänkbar hjälp är välkommen imorgon. Någon ESMM-sektor, GG/SA TMC eller ESPA kanske?

Link to comment
Share on other sites

Petter Jakobsson (853449)

A new staffing roster is uploaded in the previous post. Please have a lock.

@Mattias Green Jag har dig kvar i schemat men utan någon position. Det är bara att hojta till på vilken du vill sitta så lägger jag in det.

Edited by Petter Jakobsson
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mattias Green (1281702)

Jag är gärna med och avlastar på någon annan position 🙂

NQ, PA, annan regional, GG och SA är intressant i så fall. Dock vill jag ju inte "ta plats" från någon med lägre rating, viktigare att alla dom får sitta det dom vill!

Edited by Mattias Green
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

When visiting this site, only cookies that are strictly necessary for you to use the website is being used, unless you have provided further consent. Read more in our Privacy Policy